خبرهای داغ:

جهاد خدمت رسانی با مشارکت 560 گروه جهادی در هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از خدمات رسانی 560 گروه جهادی متشکل از 6 هزار و 500 جهادگر در هفته بسیج امسال به نیازمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۱۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اعزام گروه های جهادی و اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج امسال در استان سمنان گفت: 560 گروه جهادی متشکل از 6500 جهادگر در هفته بسیج سال جاری به نیازمندان در استان خدمت رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان سمنان در 13 کارگروه تخصصی مشغول فعالیت می باشند افزود: عرصه های عمرانی، کمک مومنانه، جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، آموزش و توانمند سازی، فرهنگی، رسانه، جهاد تبیین، حوزه خواهران، آسیب های اجتماعی، پدافند غیر عامل و ... از مهمترین عرصه ها می باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: گروه های جهادی استان سمنان در هفته بسیج در 1800 نقطه از همه شهرستان ها به مردم خدمت رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال همچنین 95 سری جهیزیه با مشارکت قرارگاه مواسات و کمک مومنانه استان در بین زوج های نیازمند توزیع شد اظهار داشت: در طی هفته این هفته همچنین 15 هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به ادامه روند طرح نصب 3000 پنل خورشیدی ویژه منازل مسکونی در استان افزود: در طی هفته بسیج همچنین 10 نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی در شهرستان های استان به بهره برداری رسید.

مهدی کاشفی با بیان اینکه دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در این سازمان تشکیل و مشغول فعالیت می باشد اظهار داشت: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان و شیفتگان اعتلای کشور برای پاسخ به نیاز‌های کشور با تفکر جهادی و از جمله در حوزه زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار