خبرهای داغ:

وزارت دفاع به زیست بوم نخبگانی کشور تبدیل می شود

معاون بین الملل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این وزارتخانه با حرکت در این مسیر به حلقه وصل شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی کشور با صنعت و کشاورزی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۴۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سردار سرتیپ پاسدار سیدحمزه قلندری روز یکشنبه در رویداد ملی مساله محور، فناورانه و هوشمندسازی سازمان اتکا در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود: وزارت دفاع از جریان‌های نوآور و دانش بنیان برای کمک به حل مسایل کشور حمایت می‌کند.

وی راه نجات کشور را حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان دانست و تصریح کرد: سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کشور بسیار اندک و حدود چهار درصد است که وزارت دفاع در راستای عمل به فرامین فرمانده کل قوا تقویت بنیه کشاورزی کشور در راستای تامین امنیت غذایی را در دستور کار دارد.

سردار قلندری با بیان اینکه مسایل کشور راهکار خارجی ندارد، ادامه داد: مهمترین هجمه کنونی دشمن علیه نظام اسلامی مساله اقتصاد است و تلاش برای حل این مسایل باید مورد توجه مراکز علمی باشد که وزارت دفاع در این راستا برای خود وظیفه تعریف کرده است.

وزارت دفاع به دنبال تقویت بنیه کشور در بخش‌های مختلف است

معاون وزیر دفاع تاکید کرد: وزارت دفاع به دنبال اعتلای کشور و تقویت بنیه کشور در بخش‌های مختلف متناسب با تهدیدات دشمن است و در این مسیر از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی کشور حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه با قدم‌های کوچک می‌توان کارهای بزرگ رقم زد، افزود: وزارت دفاع همواره رسیدن به قله‌های علمی، فناوری و تجهیزاتی را هدف گذاری کرده است و در این مسیر با نگاه بلند از مشکلات مسیر رسیدن به قله هراسی ندارد و این نگاه بلند موجب شده تا دستاوردهای فراوانی طی این سالها رقم زده شود.

سردار قلندری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تغییر در هر مجموعه و ساختاری به دست نیروی انسانی محقق می‌شود، گفت: توجه به کشف استعدادها و تربیت نیروی انسانی مستعد و توانمند در شرکت شهید بهشتی به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی منطقه شمال خوزستان که ذیل سازمان اتکای وزارت دفاع فعالیت دارد اهمیت فراوان دارد.

وی افزود: به دلیل جایگاه شهید بهشتی در منطقه هر موفقیت این شرکت متعلق به همه دزفول و خوزستان است به همین دلیل حمایت مسوولان شهرستان از این شرکت ضرورت دارد.

معاون بین الملل وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سازمان اتکا به عنوان نهاد اثرگذار در صنعت کشاورزی و دامپروری و همچنین تحقق امنیت غذایی کشور به همراهی و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار