برگزاری کارگاه توانمند سازی طلاب و مربیان منتخب طرح امین قطب سیستان در زهک

بمناسبت هفته قرآن، عترت و نماز کارگاه توانمند سازی طلاب و مربیان منتخب طرح امین قطب سیستان باهمکاری بسیج طلاب زهک صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون اقبال لاهوری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۴۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، در هفته قرآن ، عترت و نماز، کارگاه توانمند سازی طلاب و مربیان منتخب طرح امین قطب سیستان با حضور حجه الاسلام و المسلمین خیور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل،حجه الاسلام و المسلمین نورا معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان، کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک، قنبری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، رئیس آموزش و پرورش هامون، معاونت پرورشی آموزش و پرورش زهک و کارشناسان این حوزه و همچنین طلاب طرح‌ امین قطب سیستان در سالن آمفی تئاتر کانون اقبال لاهوری برگزار گردید.

قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش زهک ضمن خیر مقدم به مهمانان و در فرصت ایجاد شده با حضور روحانیون در آموزش و پرورش نکاتی را جهت اموزش و حضور ارزشمند روحانیون در مدارس بیان نمودند.

حجت الاسلام خیور معاونت محترم پرورشی استان در این دوره تصریح کرد: مبلغان طرح امین باید توجه داشته باشند وظایف خود را در چارچوب ابلاغی طرح امین انجام دهند و در انجام وظیفه محول شد کوتاهی پذیرفته نیست.

وی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر مربیان طرح امین سعی کرده در هر فرصتی با دانش آموزان ارتباط داشته باشند و معارف و مهارت های زندگی اسلامی را به آنان آموزش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار