خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین:

پیروی از سیره حضرت زهرا(س) موجب شکست دشمن در جنگ نرم می‌شود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: اگر بانوان سرزمین ما فقط سیره و زندگینامه حضرت زهرا (س) را سرلوحه خود قرار دهند دشمن مغلوب و شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۵۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه شهید رحمانی حوزه مقاومت نرجس خاتون با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برترین الگوی زنان در عالم خلقت است، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) سه ویژگی مهم و اساسی نظیر همسرداری ویژه، تربیت صحیح فرزندان و ساده زیستی داشتند.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در همسرداری کاملاً مطیع و فرمانبردار حضرت علی(ع) بود‌ند و ایشان را احترام ویژه‌ای داشت و در تمام جوانب به عنوان یک یاور اصلی کنار امام زمان خویش بودند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: زهرای اطهر فرزندان خویش را به بهترین شکل تربیت کردند، چراکه وی خود مربی صالحین فرزندانش بود و مادری که بهترین معلم برای آموزش قرآن به حسنین و عقیله بنی هاشم بو  و چنین بانویی بهترین الگو در عالم هستی است.

وی عنوان کرد: امروزه که دشمن ایران اسلامی با جنگ نرمی که آغاز کرده و مادر را به عنوان کانون اصلی خانواده هدف گرفته تا جریان فمنیست در حوزه زنان را پیش ببرد، اگر بانوان سرزمین ما فقط سیره و زندگینامه حضرت زهرا (س) را سرلوحه خود قرار دهند دشمن همچنان که در مکرهای پیشین خود مغلوب شد، شکست خواهد خورد.

مختاری معین گفت: اینکه در حال حاضر نسبت به گذشته صله ارحام کم رنگ شده به دلیل چشم و هم‌چشمی‌ها،ررقابت‌های ناسالم و دوری از سبک زندگی اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر در زندگی‌های خود سیره معصومین (ع) به ویژه دختر پیامبر اکرم(ص) را ادامه دهیم، موفق خواهیم شد چراکه انجام صله ارحام شادی را فراوان، افزایش رزق و روزی و برکت و طول عمر به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار