خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا :

مشارکت مردم گره گشای مشکلات است / هفتمین مخزن آب شرب روستایی علی آباد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی افتتاح شد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: هرجایی که مردم در صحنه ها حاضر شدند و پای کار انقلاب اسلامی آمدند اگر گره ای به کار افتاده بود مشکلات رفع شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۷۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

مشارکت مردم گره گشای مشکلات است / هفتمین مخزن آب شرب روستایی علی آباد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح پروژه بهسازی چشمه ، خط انتقال آب و احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای زرین گل علی آبادکتول گفت : هرجایی که مردم در صحنه ها حاضر شدند و پای کار انقلاب اسلامی آمدند اگر گره ای به کار افتاده بود مشکلات رفع شد.

وی افزود : ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۲ ماه پیش در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسید و اکنون تمرکز خود را روی ۱۳ روستای دهستان زرین گل علی آبادکتول گذاشته ایم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت : جهادگران قرارگاه پیشرفت آبادانی این پروژه بزرگ را در کمتر از ۳ ماه اجرا و به بهره برداری رساندند و برای انجام این پروژه ۳ میلیارد هزینه شده است تا تنش آبی این روستا برطرف شود و یادگاری برای آیندگان خود بگذاریم.

سردار ملک در پایان گفت : این هفتمین مخزن آبی است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستا های علی آبادکتول به بهره بردارژ می رساند تا با خدمت رسانی به مردم تنش آبی این مناطق را مرتفع کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار