در نشستی بین سازمان بسیج حقوق دانان و معاونت حقوقی وزارت دفاع انجام پذیرفت

هم افزایی معاونت حقوقی وزارت دفاع و سازمان بسیج حقوق دانان

نشست مشترک حقوقی جانشین معاونت حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۸۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛نشست مشترک جانشین معاونت حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور در راستای همکاری و استفاده از ظرفیت های حقوقی مشترک برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و نیرو های مسلح در مجامع حقوقی ، قضایی و تقنینی برگزار شد.

2

ظرفیت حقوق دانان وزارت دفاع بستر مناسبی برای هم افزایی بیشتر در زمینه های تخصصی است

در این نشست سردار محمد قنبری جانشین معاونت حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگی همکاری در زمینه های تخصصی با سازمان بسیج حقوق دانان کشور اظهار داشت : ظرفیت حقوق دانان وزارت دفاع بستر مناسبی برای هم افزایی بیشتر در زمینه های تخصصی است که امیدواریم با تعامل دو جانبه گام های موثری برداریم.

در این دیدار رسول بهرامی پور مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور در سخنانی با تقدیر ازاعلام همکاری حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح اظهار داشت : این سازمان با رویکرد جهاد حقوقی ، عدالت گستری ، مطالبه گری  و مبارزه با فساد برای تحقق عدالت و پیشرفت  تلاش خواهد کرد با شبکه سازی عظیم حقوق دانان بسیجی در عرصه های تخصصی مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی نماید.

# حقوق دانان

# بسیج _ مردم

# دولت _ ضدفساد

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار