خبرهای داغ:
نشست امیدآفرینی وجهاد تبیین درجامعه کار و تولید باحضور مدیران و پرسنل مجتمع فولاد کاوه خرمشهر و با حضور و رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۹۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ روابط عمومی شرکت فولاد کاوه خرمشهر از برگزاری نشست سیاسی امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه کار و تولید با حضورمدرس قرارگاه حضرت زینب(س) جناب حبیبی زاده رئیس اداره فرهنگی ورزشی تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر مدیران و جمعی از پرسنل این شرکت خبر داد

آقای مجید مجیدی مسئول بسیج و روابط عمومی شرکت فولاد کاوه گفت اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان در راستای پاسخ به شبهات، ایجاد روحیه و انگیزه کارکنان اقدام به برگزاری کارگاه جهاد تبیین با حضور استاد حبیب زاده نمود.

وی افزود در این نشست؛ استاد حبیب زاده پیرامون جنگ شناختی و ترکیبی مطالب مشروحی را مطرح نمود.

وی دربخشی از صحبت های خود گفت؛ جنگ شناختی در فضای سیاسی شکل می گیرد  

ایشان اظهار داشت جنگ شناختی از طریق نشر و بسط اطلاعات در بستر رسانه ها با علایق و سلایق سیاسی مختلف ایجاد می شود و در این مسیر باتوجه به اینکه رویکردها متفاوت است، رسانه های هم سو و معاند هر کدام با عینک خود به موضوعات برای مخاطبین وجوامع منتقل می کنند.

آقای حبیب زاده توصیه نمود همیشه سعی کنید از منابع معتبر و قابل استناد اخبار وتحلیل های سیاسی را پیگیری کنید و به صرف شنیدن خبر از هر رسانه ای فضای ذهنی خود را مصروف نکنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار