خبرهای داغ:
به گفته آخوندی، آئین استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس دوشنبه ۲۰ آذر از ساعت ۱۱ الی ۱۸ در شهرهای بیدستان، شریف آباد، مهرگان و محمدیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۱۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

قزوین_ محسن آخوندی بخشدار محمدیه در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به میزبانی شهر محمدیه از شهدای گمنام دفاع مقدس بیان کرد: آئین استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز دوشنبه ۲۰ آذر از ساعت ۱۱ الی ۱۸ در شهرهای بیدستان، شریف آباد، مهرگان و محمدیه برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر‌های مطهر شهدا ابتدا با استقبال مردم عزیز بیدستان وارد این شهر شده و در مسیرهایی که اعلام می شود، تشییع و سپس به سمت شهر شریف آباد عزیمت کرده و مورد استقبال اهالی شهیدپرور شریف آباد خواهد شد.

آخوندی اظهار کرد: پس از تشییع در جمع مردم ولایی شریف آباد، پیکر‌های مطهر شهدا وارد شهر مهرگان شده و در نهایت ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۰ آذرماه در مسیرهایی که بزودی اعلام خواهد شد، پيکرهای مطهر با استقبال مردم انقلابی و ولایی محمدیه تشییع خواهند شد.

بخشدار محمدیه عنوان کرد: در طول مسیر تشییع در شهرهایی که اعلام شد، هیئات مذهبی و گروه‌های مختلف با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم می‌پردازند.

اخوندی در پایان گفت: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در ۸ نقطه قزوین از جمله شهر الوند خاکسپاری خواهند شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار