خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شوش / انجام کار فرهنگی در بحث معرفی سبک زندگی اسلامی ضروری است

کارگاه آموزش سبک زندگی ایرانی _اسلامی ویژه امیدان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۸۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی _اسلامی ویژه امیدان دانش آموزی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با تدریس حجت الاسلام والمسلمین عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات شهرستان شوش در دبستان پسرانه فضیلت این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش با بیان روایت هایی از زندگی حضرت فاطمه (س) مبنی بر احترام و تکریم پدر و مادر گفت: احترام و عشق به والدین را از خصوصیات مهم حضرت زهرا (س) بوده است و هم‌راستا با قرآن، شیعیان و دوستداران خود را به احسان و خوبی به والدین تشویق می‌کند. 

وی افزود: توجه به سبک زندگی اسلامی _ایرانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ترویج آن در جامعه ضروری است به همین منظور اقداماتی که انجام می‌گیرد باید به این سمت سوق یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش تصریح کرد:انجام کار فرهنگی در بحث معرفی سبک زندگی اسلامی ضروری است و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را مخاطب ویژه این اقدامات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل کثیر خاطر نشان کرد: ارزش‌های سبک زندگی اسلامی باید در بین کودکان و نوجوانان ترویج داده شود و آموزش و پرورش و بسیج نهادهای مؤثر در مسیر فراهم کردن زمینه تحقق سبک زندگی اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری می‌توانند باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار