سرهنگ پاداش گفت: امروز شبهات زیادی در موضوع فلسطین و طوفان الاقصی در اذهان مردم، دانش آموزان، دانشجویان بویژه نسل جوان وجود دارد، که باید این شبهات باحضور در مجالس تبیین برطرف گردد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۹۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاداش فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) استان کرمان در همایش اقتدار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام ناحیه حضرت رسول (ص) که در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گفت: یکی از دلایل آن همین موضوع طوفان الاقصی است که ما اعتقاد داریم با توجه به ولایتی که مقام معظم رهبری بر همه نظام اسلامی دارند حتماً و یقیناً این یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و کارها خواهد بود و ما به نتیجه متغنی پیرامون این موضوع خواهیم رسید.

وی با اعلام اینکه امروزه دشمنان غاصب ما با فرافکنی‌هایی که در موضوعات مختلف انجام می دهند و باعملیات جنگ شناختی و عملیات روانی به دنبال منحصر به فرد کردن کارهای خودشان و منفعل کردن مردم از اتفاقات منطقه هستند افزود : بر همین اساس در فرمایشات مقام معظم رهبری که در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت ۱۳ آبان برگزار شد، مقام معظم رهبری نگاهشان این بود که تمامی دانش آموزان و دانشجویان و حتی مردم ایران اسلامی باید به تحولات عظیمی که از قبل از انقلاب، در حین انقلاب و بعد از انقلاب، (منظور از بعد از انقلاب الان است که در آن حضور داریم) آگاه شوند.

فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) استان کرمان گفت :امروز شبهات زیادی در موضوع فلسطین و طوفان الاقصی در اذهان عمومی و ذهن مردم، دانش آموزان، دانشجویان وخصوصاً نسل جوان ما وجود دارد، که باید این شبهات با برگزاری وحضور در مجالس تبیین برطرف گردد.

سرهنگ پاداش با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی یکی از چهارمین ارتش تا دندان مسلح جهان بود تصریح کرد :امروز شاهد آن هستیم که هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شده است.

وی افزود: سابقه نداشته است در سطح جهانی این هجمه بزرگ در تمام کشورها از مردم ستم دیده غزه دفاع کنند.

سرهنگ پاداش به موضوعاتی پیرامون انتخابات پرداخت وتوصیه هایی در بحث انتخابات به بسیجیان کرد و افزود: شما بسیجیان در مورد انتخابات به دنبال دو موضوع باشید، یکی بحث امیدواری را در مردم زنده نگه دارید و حتماً همه را به حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای دعوت کنید و موضوع بعدی انتخاب فرد اصلح است.

وی تاکید کرد: همه ما باید به دنبال انتخاب ملاک‌های فرد اصلح باشیم و کسانی را انتخاب کنیم که در این برهه هماهنگی و همکاری بهتری در موضوعات مختلف با این دولت خدمتگزار و مردم و مشکلات آنها داشته باشند.

وهمچنین فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) استان کرمان در این جلسه به تبیین موضوعات غزه نیز پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار