خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۶۱۶۹۷
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، خواهر بسیجی فرمانه پایگاه اسوه حوزه حضرت فاطمه (س) پر تلاش که بشتر وقت خود را در بسیج سپری می نماید .

سلام ، لطفا خودتان را معرفی کنید،  اینجانب زهرا مختاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستای هویه تابع حوزه حضرت فاطمه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان هستم که درخانواده مذهبی به ددنیا آمدم و به عنوان فرمانده پایگااه حضرت زهرا(س) روستای هویه شهرستان فالاورجان مشغول خدمت به بسیجیان هستم .

 شما به عنوان یک فرد بسیجی از بسیج و فرد بسیجی چه تعریف دارید؟

باتوجه به فرمایش حضرت امام خامنه ای سیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها ، و بسیج نه مرز سنی می شناسد و نه مرز قبیله ای که در تمام عرصه ها حضور دارد و ازجان خود برای خدمت به این کشور شبانه روز فعالیت می کند .

به نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی شاخصی داشته  باشد؟

 مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند. بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است. جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است و همچنین فروتنی و شکستن نفس از مهمترین فضایل انسانی است که نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی می باشند. بسیج علاوه بر اینکه در مقابل خدا خاشع و فروتن است در برابر مردم متواضع می باشد.

هدف از تأسیس پایگاه بسیج خواهران  فاطمه الزهرا  را بیان نمایید؟

معمولا بیشترین نقش را درجامعه زنان ایفا می کنند و با توجه به لزوم سازماندهی خواهران در تمام عرصه ها این پایگاه ایجاد گردیده است تا درتمام زمینه های مختلف باعث رشد دختران ، مادران و زنان جامعه شود و حضور رده های مقاومت بسیج در کلیه اقشار و اصناف و اقصی نقاط کشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن این تشکیلات است.

 شما به عنوان یک فرمانده چه برنامه های  را برای پایگاه بسیج پیش بینی نموده اید؟

بسیج تمام تلاش خود را برای تربیت نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به کار گرفته است.  ازآنجایی که دختران به عنوان مادران آینده و نقش مهمی در جامعه بر عهده دارند ، برنامه های تربیتی برای نوجوانان داشته باشیم و حلقه های مختلفی را تشکیل داده ایم وسعی می کنیم جوانان بیشتری را جذب کنیم تا برنامه های تربیتی برای آنها برگزارکنیم و حلقه‌های صالحین یکیاز برنامه های تربیت پایگاه می باشد که  افرادی عامل و مومن هستند و دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند‌ و دائما در معرض آموزش بوده و در محیط فکری قرار دارند

با توجه به اینکه متاهل هستید آیا کار در بسیج مانع تربیت فرزندان  شما نمی شود؟

یکی از دلایل موفقیت بنده این است که خانواده ام همراه و پشتیبان من در تمام برنامه ها بوده اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرده اند .

در پایان چه توصیه ای برای زنان جامعه و شهر ستان فلاورجان چه پیر و چه جوان دارید که نسبت به آینده امیدوار تر شوند؟

من کوچکتر از این هستم که به آنها توصیه کنم ، ولی به آنها یاد آوری می کنم که از همه داشته های خود لذت ببرند و اگر میتوانند نقشی درتربیت افراد جامعه داشته باشند از هیچ تلاشی دریغ نکنند که همین باغث خیر وبرکت در زندگی آنها می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار