خبرهای داغ:
۱۶ آذر را باید مقدس شمرد، باید با نگاهی تازه بدان نگریست؛ چون دانشجو، نماد امید، سرزندگی، نخبگی و البته استکبار ستیزی و فسادگریزی است.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۷۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ایمانی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

 

بسم رب القلم
هفت دهه پیش، در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، وقتی جوانان غیور ایرانی در اعتراض به حضور معاون رئیس جمهور وقت آمریکا در ایران دست به اعتراض زدند و خون پاک ایشان دیوار دانشگاه تهران را گلگون کرد، شاید خود نیز گمان نمی‌کردند، جهاد آن‌ها، آغاز نهضتی خواهد بود که نام دانشجو را با استکبار ستیزی و مقابله با فساد عجین نماید.

پس از آن قیام بزرگ، دانشجویان این مرزوبوم در عرصه‌های گوناگون، از جهاد قبل انقلاب گرفته، تا جهاد نظامی و پس از آن، جهاد فرهنگی، علمی و اقتصادی در همان میدان قدم نهاده اند.

بنابراین ۱۶ آذر را باید مقدس شمرد، باید با نگاهی تازه بدان نگریست. باید، چون دانشجو، نماد امید، سرزندگی، نخبگی و البته استکبار ستیزی و فسادگریزی بود.

این روز گرانقدر را به خواهران و برادران دانشجوی خود در استان خراسان جنوبی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم مانند اسلاف صالح خود در مسیر جهاد که امروزه در مصداق جهاد تبیین و جهاد علمی تبلور یافته است، پیروز و سربلند باشید و آینده‌ای روشن در انتظار شما باشد.

هادی ایمانی
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار