خبرهای داغ:

روز دانشجو؛ نماد علم و ایمان

فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۸۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد.
روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر نماد علم و ایمان و فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است.
دانشجویانی که با بصیرت برگرفته از سیره شهدا و تاسی از مکتب عاشورا در عرصه های مختلف مبارزه با نظام سلطه پای در میدان جهاد گذاشتند و در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی در میادین جهاد علمی،فناوری و خدمت رسانی با آگاهی دینی و انقلابی خط سرخ شهادت را سرلوحه خود قرار داده‌اند.
جنبش مبارزه علیه استبداد و در راس آن آمریکا مدتی پس از کودتای ۲۸ مرداد و جو خفقان و سرکوب شدید آن برهه از زمان شکل گرفت و نفرت از حکومت طاغوت آشکار گردید و هوشیاری و هوشمندی و رشادت دانشجویان، توطئه‌های نظام سلطه را برملا کرد و از همان زمان فریاد آزادیخواهی و ظلم ستیزی در فضای دانشگاه‌ها طنین انداز شد.
جنبش دانشجویی در کشور ما در تاریخ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است و در این برهه از زمان که استکبار جهانی جنگی ترکیبی و رسانه‌ای به راه انداخته دانشجویی که نگاهی عمیق به مسائل پیرامونی خود دارد می‌تواند روشنگری کرده و دست استبداد را رو کند و این صلابت و بصیرت دانشجویان در وقایع اخیر غزه و دفاع از مظلومان جهان به روشنی مشهود است.
از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار است که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی و رسالت امروز دانشجویان بر این اصول استوار است.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳هزار شهید والامقام استان سمنان و همچنین دانشجویان شهید عرصه مبارزه با استعمار و استبداد، روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق آنان را در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه خداوند مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها