بیانیه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۶ آذرماه و روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۲۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

حماسه ۱۶ آذر در تاریخ این سرزمین نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استکبار جهانی است.
دانشجو مظهر بالندگی، پویایی و نشاط اجتماعی در جامعه بوده و جوان دانشجو با برخورداری از دو مولفه جوانی و تحول خواهی، نقش محوری در توسعه و تحول اجتماعی کشور و در تثبیت و تداوم این نهضت بزرگ دینی داشته است، بی شک تقویت سرمایه و اعتماد اجتماعی در کشور از رهگذر توجه به نقش دانشگاه و نقش آفرینی شایسته و به موقع دانشجویان حاصل می‌شود.
در طول چهار دهه گذشته دانشگاه قلب تپنده انقلاب بود و دانشجویان با اقتداء به رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دانشگاه را به مبدا تحولات و کانون موثر بر مقدرات کشور تبدیل کرده اند. شکل گیری و رشد حرکت‌های بزرگ علمی و فکری کشور از کلاس‌های درس دانشگاه منشأ می‌گیرند و دانشجویان به عنوان پیشقراولان جنبش علمی و اجتماعی، همواره منشا تحولات بزرگ در مسیر رشد و پیشرفت کشور بوده‌اند.
امروزه دشمنان با آگاهی از نقش محوری دانشگاه و دانشجو در دستیابی به مرز‌های دانش و حراست از دستاورد‌های خون شهدا، با تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغی خود در قالب جنگ ترکیبی به دنبال به انحراف کشاندن حرکت و مسیر فکری دانشجویان عزیز کشور بوده و در این حوزه با تمام قوا ایجاد فضای سیاست زدگی و علم زدایی از عرصه دانشگاه را دنبال می‌کنند که به حول و قوه الهی جوانان فهیم و آگاه دانشجوی این کشور مثل همیشه مانع اصلی به ثمر نشستن تلاش‌های دشمن خواهند بود.
یاد و خاطره شهدای دانشجو از ۱۶ آذر ۳۲ تا دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت را گرامی می‌داریم و امیداوریم فرزندان عزیزمان در سنگر دانشگاه و در راه تعالی کشور و ناامیدسازی دشمنان؛ ثابت قدم، موفق و پیروز باشند.
اینجانب این روز پرشکوه و تاریخ ساز را به همه دانشجویان انقلابی، آگاه و دغدغه‌مند تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای دانشجویان عزیز و فهیم کشورمان استواری اندیشه و تداوم موفقیت‌های علمی و خدمت روز افزون به میهن عزیز اسلامی را مسالت دارم.

دکتر مرادعلی فولادوند
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ارسال نظرات