خبرهای داغ:

بیانیه نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به‌ مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان بیانیه‌ای ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۷۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو بیانیه ای صادر فرمودند.
متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیم

رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی): «مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خط امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خط امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود».

بی تردید نقش دانشگاه ها در فرهنگ سازی و ارتقای دانش و تکنولوژی بسیار مؤثر بوده و حضور دانشجویان انقلابی و فرهیخته و نیز دانشجویانی که دغدغه حل مسائل و پیشرفت کشور را دارند، به این امر مهم، معنا می دهد.

 حضور دانشجویان در کنار اساتید مؤمن، انقلابی و دلسوز یکی از پر ارزش ترین گنجهایی است که جامعه اسلامی ایران از آن بهره‌مند است، دانشجویانی که با نثار خون پاک خود طبل رسوایی رژیم منحوس پهلوی و متجاوزان مستکبر همچون آمریکا و انگلیس را در محیط مقدس دانشگاه، کوبنده به صدا درآوردند.

 نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم ۱۶ آذر ۱۳۳۲ که پایه‌گذار نخستین قیامهای دانشجویان علیه مستکبرین بوده‌اند؛ روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته و با بصیرت استان سمنان تبریک می‌گوید و از ایشان دعوت می‌کند، هرگز جایگاه مهمی که در آن قرار دارند را فراموش نکنند و با گام برداری دقیق در مسیر اجرای منویات ولی‌فقیه، امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خودباوری و تلاش و ارتقای علمی و اخلاقی خویش، غایت شایسته ای را برای آینده ایران اسلامی رقم زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها