سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت جانباز سرافراز حاج سید علی فردوسیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۰۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سید امیر تیمور موسویان به شرح زیر است. 

بسم‌ رب الشهداء والصدیقین

"انالله و انا الیه راجعون"

ایمان و از خودگذشتگی مردمانی که جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی، هدیه کردند،هرگز قابل توصیف نیست و بیان این حجم از ایثار در قالب کلمات نمی‌گنجد.
انسان‌های بزرگ و شریفی که دست از دنیا شستند و با روحیه فداکاری و جهادی زاید الوصف، برای حفظ امنیت میهن خود جنگیدند و پرچم اسلام عزیز را زنده نگه داشتند.
اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد شهادت جانباز سرافراز حاج سید علی فردوسیان را به صاحب عصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، خانواده محترم ایشان، مردم ایران اسلامی و مردم شهید پرور و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تبریک عرض نموده و از کلیه اصناف،بازاریان،فعالین اقتصادی،تجار و بازرگانان و شورای هم خانواده صنعت،معدن و تجارت استان دعوت مینمایم به پاس رشادتهای این عزیز سفر کرده، با حضور در مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهرش در روز شنبه مورخ ۱۸ آذر، یاد این عزیز را زنده نگه داشته و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت نماییم.

سید امیر تیمور موسویان
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات