مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۲۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهیدان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره شهداء مسجد امام هادی(ع) برازجان گفت: شهدا با نثار جان خود دیوار مستحکم مقاومت در برابر ظلم ساختند.
حجت الاسلام والمسلمین یحیایی افزود: امروز جوانان و نوجوانان باید از شهداء الگو بگیرند و راه آن ها را ادامه دهند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت: امروز مسئولیت بزرگی بر دوش بسیجیان کشور است، بسیجیان باید پاک دست‌ترین افراد در عمل، کم هزینه‌ترین و چشم و گوش پاک‌ترین افراد باشند.
یحیایی در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای انقلاب سرمایه های عظیمی هستند گفت: شهدا از جان خود گذشتند و با خون خود نهال انقلاب را زنده نگه داشتند.
این مقام مسئول با بیان اینکه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد : امنیت پایدار کشورمان امروز از هر کشوری در خاورمیانه بالاتر است.
حجت الاسلام یحیایی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین و پررونق‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولین باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا و ايثارگران، مايه استقلال، آبرو و امنيت كشور ما هستند و امروز ما مديون ايثارگري آنان هستيم.
وی با بیان اینکه خانواده شهداء و ایثارگران، فراموش شدنی نیستند افزود: امروز یاد و نام پر افتخار حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین یحیایی با اشاره به اینکه همه ما می دانیم، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه خون شهیدان پرثمر شده و شهدا اسوه های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند.
وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند گفت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره های شهدا است.
حجت الاسلام یحیایی در مراسم تجدید میثاق با شهدا در جوار شهید گمنام یادآور شد: شهیدان به ما درس از خودگذشتگی، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب آموختند و باید قدردان آن ها در همه حال باشیم.
وی در این مراسم با بیان خاطره ای از یکی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید از محبوب ترین بندگان خدا و بهترین فرزندان این ملت است.
یحیایی در پایان اظهار داشت: تا پای جان در حفظ مکتب حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) خواهیم ایستاد و یاد و خاطره فراموش ناشدنی بانی شجره طیبه بسیج و یکایک شهدای والامقام را همچنان گرامی می داریم و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت تلاش خواهیم نمود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات