خبرهای داغ:
ستاری نوید:

برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما از مکرهای دشمنان است

همدان-مدیرکل امورزنان وخانواده استانداری همدان بابیان اینکه ازمکرهای دشمنان برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما است،گفت:باکمک به تسهیل ازدواج جوانان،فرزندآوری وتربیت سربازان امام زمانی دشمنان را ناامید می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۸۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید در نشست صمیمانه با  بسیجیان پایگاه شهید رحمانی حوزه مقاومت نرجس همدان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: بانوی ایرانی یعنی عزت، وقار، شکوه و شور و هیجانی که در دانشجویان بسیجی است، نه تنها هیچ ارگانی بلکه هیچ گوشه‌ای از جهان آن را ندارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: وظیفه اصلی زن خانه‌داری است اما منظور از خانه‌داری نشستن در خانه نیست بلکه همسرداری، فرزندآوری، تربیت فرزند صالح و در کنار آن فعالیت‌های اجتماعی است که نقش بسزایی در جامعه اسلامی دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همدان بیان کرد: در بحث جوانی جمعیت کشورهایی به سالمندی روی می‌آورند که ابتدا توسعه یابد اما کشور ما قبل از اینکه توسعه یابد روی به سالمندی آورده که همین امر از مکرهای دشمنان است.

وی با بیان اینکه از مکرهای دشمنان برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما است، گفت: این بار نیز با کمک به ایجاد زندگی‌های مشترک برای جوانان و تسهیل ازدواج آنان، فرزندآوری و تربیت سربازان امام زمانی دشمنان کور دل را ناامید خواهیم کرد.

ستاری نوید عنوان کرد: در دولت سیزدهم بانوان حضور پر رنگی داشته‌اند و اقدامات موثر و مفیدی در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی با اشاره به پیگیری امور گفت: بحث خوابگاه‌های دانشجویی متناسب با روحیات دانشجو که رفاه و امنیت حاکم باشد و رسیدگی به امور زنان که توجه ویژه به آن شود، ارسال دعوتنامه به اساتید مجرب و ایجاد فضای بیشتر در اختیار مسئولان زن در دست اقدام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات