خبرهای داغ:
شاهرود_رزمایش «خدمت متعالی» با محوریت اصلاح و تعمیرات شبکه برق در شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۲۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

رزمایش «خدمت متعالی برق» در شاهرود اجرا شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمال فرخ‌زاده، در حاشیه اجرای رزمایش «خدمت متعالی» با محوریت اصلاح و تعمیرات شبکه برق در این شهرستان اظهار کرد: تعمیرات شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۶ هزار و ۸۰۰ متر، رفع ۲۵ نقطه کانون‌های خطر شناسایی‌شده، اصلاح هفت جمپر شبکه فشار متوسط هوایی و بهینه‌سازی ۲ دستگاه ایستگاه هوایی از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته اکیپ عملیاتی شهرستان شاهرود در قالب این رزمایش بوده است.
او گفت: این اقدامات با ظرفیت ۱۵۵ نفرساعت کار عملیاتی و با استعداد ۳۶ نفر از نیرو‌های مدیریت توزیع برق شهرستان به انجام رسیده است.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود عنوان کرد: کاهش تلفات شبکه توزیع برق، تقلیل خاموشی‌های ناخواسته مشترکان منطقه، کاهش انرژی توزیع‌نشده، افزایش آمادگی در مواقع بحران و اضطراری، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم‌گیری و اجرا در شرایط اضطراری، هم‌افزایی امور تجمیعی و درنهایت افزایش رضایتمندی مشترکان ازجمله مهم‌ترین اهداف این رزمایش بود که با موفقیت کامل اجرایی شده است.
فرخ‌زاده تصریح کرد: چنانچه این اقدامات در حالت عادی و خارج از روش‌های رزمایش به انجام می‌رسید، در هشت روز کاری خاموشی به مشترکان تحمیل میشد که با اجرای ضربتی این اقدامات، در پنج ساعت انجام شد و این نوعی رکورد محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها