خبرهای داغ:

اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان حمیدیه برگزار شد

دانش آموزان دختر به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۴۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ سرگرد پاسدار صادق جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)حمیدیه گفت: اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان دختر در بازدید از شرکت و پالایشگاه گاز هویزه برگزار شد.

سرگرد پاسدار صادق جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان دختر اظهار کرد: این دانش آموزان به منظور آشنایی با آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور در راستای توسعه و پیشرفت به پالایشگاه گاز هویزه اعزام شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)حمیدیه ادامه داد: مراکز مختلف صنعتی و شرکتی از جمله مراکزی است که در این اردو مورد بازدید دانش‌آموزان گرفت تا ضمن آشناسازی آینده‌سازان با پیشرفت‌های مختلف کشور، زمینه را برای تقویت روحیه خودباوری و هویت ملی آن‌ها فراهم کند.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه همچنین خاطرنشان کرد: دانش آموزان در طول بازدید، فرصت مناسبی برای گفتگو و تعامل با مهندسین و متخصصین و تولیدکنندگان این پالایشگاه گاز برای ارتقا دانش و تجربیات دانش آموزان جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و تعامل با صنعت از جمله دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش آموزان در رشته‌های مختلف است.

در پایان اظهار داشت: موضوع حفظ عفاف و حجاب یکی از نظام مسائل موجود در آموزش و پرورش است که اگر بتوان در اردوهای راهیان پیشرفت جنبه اقناع دانش آموزان را رقم بزنیم خیلی از موارد و مسائل رفع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار