دیدار مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان با فرمانده جدید ناحیه عشایر استان

مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان دیدار و گفت‌ وگو کردند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۶۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در ابتدای این دیدار سروان پاسدار  مصطفی گلستانی فر مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان از فعالیت های جهادی سرهنگ حسن رضایی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان در برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی شهدای عشایر قدردانی کرد و انتصاب سرهنگ پاسدار سعداله خیزات به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان را تبریک گفت.
وی در ادامه از همکاری ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان و حضور فعال در برنامه های این سازمان تشکر کرد و گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان از ظرفیت ها و فرصت های زیادی که در دانش آموزان عشایری وجود دارد به خوبی استقبال می کند.
وی گفت: حوزه بسیج دانش آموزی شهدای عشایر استان برنامه های خوب و اثرگذاری را در استان انجام می دهد که نیازمند حمایت بیشتر در این حوزه می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار از مسئول و کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی استان تقدیر کرد و از اهمیت توجه به دانش آموزان عشایری سخن گفت.

سرهنگ پاسدار سعداله خیزات با بیان اینکه در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از جامعه مخاطب نوجوانان و دانش آموزان هستند افزود: به طور قطع بسیج دانش آموزی به عنوان یک‌قشر اثرگذار و مهم می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد.
وی در ادامه خواستار حمایت بیشتر از برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی شهدای عشایر از سوی سازمان بسیج دانش آموزی استان شد.

دیدار مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان با فرمانده جدید ناحیه عشایر استاندیدار مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان با فرمانده جدید ناحیه عشایر استاندیدار مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان با فرمانده جدید ناحیه عشایر استاندیدار مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان با فرمانده جدید ناحیه عشایر استان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار