خطیب نماز جمعه دامغان مطرح کرد:

چشم‌های نابینای مجامع جهانی برابر جنایات بی سابقه صهیونیست ها/ شکوفایی هرروزه مقاومت

امام جمعه موقت دامغان با انتقاد از چشمهای کور مجامع جهانی برابر جنایات بی سابقه صهیونیست ها، گفت: بزودی شاهد حذف نام و ماهیت جعلی اسرائیل از جغرافیای منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۶۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که باحضور گسترده مردم بصیر این شهرستان در مصلی امام‌خمینی ره برگزار شد با اشاره به جنایات دوماه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه، اظهارداشت: غاصبان صهیونیست با بمباران مناطق مسکونی و کشتار بی رحمانه مردم و کودکان مظلوم فلسطینی، به واقع در حال کندن گور خود هستند.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها طی دوماه اخیر بی سابقه‌ترین جنایات بشری در کل دنیا را دربرابر چشم‌های کور و گوش‌های کر سازمان‌های بین‌المللی و حامیان دروغین و مدعیان جنایتکار حقوق بشر آمریکایی، مرتکب شده اند، اما غزه مظلوم و مقتدر همچنان مشغول مقاومت است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها پس از ۲۰ سال محاصره این باریکه، هدف خود از حمله به زنان و کودکان بی گناه غزه را نابودی حماس اعلام کردند، حال آنکه هر روز علی رغم این جنایت‌ها شاهد شکوفایی بیش از پیش مقاومت در منطقه هستیم؛ افزود: تردید نداریم به فضل خدا، همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند بزودی شاهد حذف نام و ماهیت جعلی اسرائیل از جغرافیای منطقه خواهیم بود.

امام جمعه موقت دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ آذرماه سالروز معرفی عراق به متجاوز و آغازگر جنگ تحمیلی بر علیه ایران در سال ۱۳۷۰، گفت: ملت و کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم همه دشمنی‌ها همواره مظلومی قدرتمند بوده است و ما از این عزت و افتخار بر خود می‌بالیم.

حجت الاسلام والمسلمین جیرانی با یادآوری اینکه در طول هشت سال تجاوز رژیم بعث عراق به کشورما با حمایت بیش از ۴۰ کشور؛ ملت مقاوم ایران اسلامی با اتکا به قدرت ایمان ایستاد و در نهایت پیروز شد، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تا امروز نه بی رحم و خونریز بوده و نه منفعل و سلطه پذیر و این صداقت و شجاعت و اقتدار همواره مایه افتخار ایران و ایرانی است؛ دشمنان بدانند پاسخ هر تعدی و تجاوزی به مرز‌ها و منافع ایران اسلامی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار