خبرهای داغ:

فلسفه وجودی روز دانشجو استکبار ستیزی است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: فلسفه وجودی روز دانشجو استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ظالم است.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۰۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

مسعود صالحی سرپرست دانشگاه فرهنگیان خوزستان در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت‌گرا است به این معنی که دانشجویان به محض ورود به دانشگاه به استخدام رسمی آموزش و پرورش در خواهند آمد و پس از فارغ التحصیلی به تربیت نسل آینده می‌پردازند.

او ضمن تبریک روز دانشجو، ادامه داد: فلسفه وجودی روز دانشجو استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ظالم است، دانشجویان قشر فعال، پرتلاش و عدالت‌خواه جامعه هستند و همواره با ظلم مبارزه می‌کنند.

صالحی بیان کرد: انقلاب اسلامی و افتخارات دوران دفاع مقدس توسط جوانان صورت گرفت، علاوه بر آن در حال حاضر نیز بسیاری از پیشرفت‌های امروز کشور با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها حاصل تلاش جوانان است و به همین دلیل یکی از وظایف دانشجویان و جوانان این است که پیشرفت‌ها را ادامه دهند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به پیشرفت‌های کشور و اینکه دیگر امکان تحریم در برخی حوزه‌ها نیست، اظهار داشت: معلم‌ها پرورش‌دهنده شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند، وظیفه ما معلم‌ها این است که به فکر پیشرفت کشور با پرورش اعتقادات مذهبی و با استفاده از منویات مقام معظم رهبری باشیم تا از این طریق بسیاری از مشکلات رفع شوند.

ابوالفضل روحی هیئت علمی دانشگاه تهران نیز در این خصوص گفت: در ۱۶ آذر ۳ دانشجو شهید شدند و این روز به عنوان استکبار ستیزی نامگذاری شد و باید دانشجویان این روز به عنوان استکبار ستیزی بماند.

او افزود: ۶۷ درصد کل انرژی جهان در خاورمیانه بوده و محل ۷۳ درصد انرژی جهان است و در خاورمیانه فلسطین مهم‌ترین جغرافیا را دارد.

روحی بیان کرد: سرزمین فلسطین برای هر ۳ دین مسیحیت و یهودیت و اسلام مقدس است، زیرا در فلسطین ۳ محل وجود دارد که برای ۳ دین ابراهیمی قداست دارد؛ مسجد الاقصی، قبه صخره و دیوار ندبه که ما معمولاً مسجد الاقصی را با قبه صخره اشتباه می‌گیریم.

هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: صهیونیست معتقد است که منجی نهایی در کنار کوه صهیون ظهور می‌کند و حکومت جهانی شمعون در این کوه برپا خواهد شد؛ در طوفان الاقصی نیز به این دلیل بسیاری از روسای جمهور کشور‌های غرب وارد شدند، به دلیل اندیشه صهیونیستی آن‌ها است.

رضا امینی شهردار اهواز نیز در این مراسم گفت: دشمن با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال بی ارزش کردن تلاش‌ها، افتخارات و داشته‌های جمهوری اسلامی است به همین دلیل رهبر انقلاب کلید واژه «جهاد تبیین» را اعلام کرد و برای شرکت در جهاد تبیین باید همواره اطلاعات خود را افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار