خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۹ امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:
جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی وهمچنین بالا بردن آمادگی جسمانی، برنامه اردو کوهستان ویژه همراه با برنامه های علمی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۹حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۵۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی وهمچنین بالا بردن آمادگی جسمانی، برنامه اردو کوهستان ویژه همراه با برنامه های علمی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۹حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.   

فرمانده گردان گردان ۱۰۹ امام حسین(علیه السلام) ضمن تشکر از رزمندگان و بسیجیانی که در این اردو  شرکت نمودند گفت: ورزش همگانی و تحرکات بدنی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی در راستای عمل به فرمایش فرمانده کل قوا حضرت امام خامنـه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه ورزش کوهپیمایی به عنوان عامل سلامت جسمی و نشاط روحی نیرو ها باید فراگیر شود و پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است مطرح کرد: از این رو رزمندگان و بسیجیان این گردان جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی وهمچنین بالا بردن آمادگی جسمانی اردو کوهستان ویژه رزمندگان و بسیجیان گردان را اجرانمودند.

ارسال نظرات