خبرهای داغ:
توسط گردان۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
به جهت بالا بردن آموزش و آمادگی دفاعی اجرای اردوی تمرینات رزمی بخصوص کار عملی با سلاح همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل لشکرمقدس۱۴ امام حسین(علیه السلام) برگزارگردید.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۶۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به جهت بالا بردن آموزش و آمادگی دفاعی اجرای اردوی تمرینات رزمی بخصوص کار عملی با سلاح همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل لشکرمقدس۱۴ امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.                             

فرمانده گردان۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) گفت: این برنامه تمرین نظامی در قالب چند گروه تقسیم گردید: گروه اول کاربران سلاح های تخصصی وتمرین با انواع سلاح های تخصصی که با حضور اساتید مجرب از دانشگاه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) و لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) همراه بود، گروه دوم کار درشب و در روز همراه با قطب نما و جی پی اس، گروه سوم مهارتها ی تیر اندازی را دراین اردو کار کردند.

این فرمانده گردان در ادمه گفت: پس از برگزاری این کلاس های تخصصی در برنامه میدان تیر شبانه به همراه وسایل مورد نیاز در شب انجام شد.

لازم به ذکر است که غبار روبی مزار شهید گمنام لشکر و خواندن زیارت عاشورا از جمله برنامه های فرهنگی گردان در این اردوی چند روزه بود.

ارسال نظرات