خبرهای داغ:
یونسی خبر داد

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا

همدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی همدان ویژه بازار شب یلدا تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۱۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص طرح نظارتی ویژه شب یلدا اظهار کرد: این طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر فروشگاه های مواد غذایی، بنکداران، بازار میوه، آجیل و شیرینی، گل و گیاه در گشت مشترک تعزیرات حکومتی تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری  از گرانفروشی با حضور روسای شعب سیار و همکاری دستگاه های نظارتی از قبیل جهاد، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی گفت: اتحادیه‌های مربوطه باید در این ایام به واحد های صنفی زیرمجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند و مردم شریف استان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی می توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات Tazirat135.ir ثبت نمایند تا با قید فوریت به تخلف اعلامی رسیدگی شود.

یونسی در پایان از همکاری تمامی رسانه ها به ویژه مجموعه صداوسیما، نشریات، خبرگزاری‌ها و زحمات خبرنگاران و مدیران کانال‌های خبری در سراسر استان که به منظور ارائه خدمات شایسته تر به مردم شریف استان همدان دلسوزانه پای کار هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار