خبرهای داغ:
در آستانه دهه دوم فاطمیه، پنج لاله شهید و بی نام میهمان مردم شهیدپرور شهرستان سرخه بوده و مردم با آغوش باز از آن ها استقبال کردند.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۷۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم استقبال پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان سرخه برگزار شد.

مردم شهرستان سرخه در آیینی معنوی، میزبان پنج لاله خوشنام دوران دفاع مقدس بودند. این مراسم معنوی همزمان با ایام فاطمیه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی در حسینیه شهدای شهرستان (مصلی نماز جمعه) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان اظهار کرد: اگر می خواهید عزیز باشید باید مانند شهدا بود و امروز قلب ها در تسخیر شهداست و شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند.

او افزود: شهدا گمنامانی بودند که اسم و رسمی نداشتند و در اوج گمنامی به علو درجات دنیوی و اخروی رسیدند و ما هم باید به تاسی از شهدا پیرو راه شهدا باشیم.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.

گفتنی است برپایی ایستگاه صلواتی و مراسم مداحی از حاشیه های این برنامه بود.

لازم به ذکر است ویژه برنامه های دهه دوم فاطمیه همراه با سخنرانی حجت السلام والمسلمین اکرمی با نوای مداحان مهدی سعدی  و نادر عزیزی همراه با مهمان ویژه شب اول مراسم با حضور شهید گمنام چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت ۱۸:۱۵ در هیئت رزمندگان سیدالشهدا سرخه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها