مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در امپراتوری دروغ، افکار مخرب در قالب بسته‌های رنگین و بسیار جذاب ارائه می‌شود و جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۹۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی میرزایی  گفت: در امپراتوری دروغ، افکار مخرب در قالب بسته‌های رنگین و بسیار جذاب ارائه می‌شود و جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بی‌تردید برنامه‌ریزی و هجوم فرهنگی فعالیت دشمن به‌خصوص در جنگ ترکیبی بیشتر متوجه قشر جوان و نوجوان هست و می‌خواهد فکر و ذهن آن‌ها را منحرف کرده و بذر بی‌اعتقادی و ناامیدی را در ذهن آنها بکارد، به‌طوری‌که دانش‌آموز باهویت ملی خود فاصله گرفته و از آن متنفر می‌شود و از این طریق می‌توانند اهداف خودشان را پیاده‌سازی کرده و از این طریق به ایران اسلامی ضربه بزنند.

 

وی بیان داشت: امروز با نگاهی اجمالی به اقدامات دولتمردان این امپراتوری به‌وضوح متوجه می‌شویم که سیاست آنها به‌هیچ‌وجه تحت‌تأثیر انگیزه‌های بشردوستانه و ملاحظات دموکراتیک نیست، چرا که در جریان حوادث سال گذشته باهدف تشدید بحران و ناامنی در ایران تمام امکانات را به کار گرفتند.

 

میرزایی گفت: شکست اغتشاشات سال گذشته حاصل بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبارشدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب است.

 

میرزائی تصریح کرد: مردم همواره در کنار رهبر انقلاب با عمل به توصیه‌های ایشان در همهٔ صحنه‌ها حضور پررنگ دارند و جواب اغتشاشگران را داده و به دشمنان نشان دادند که همواره در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی حاضرند از جان خود بگذرند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان تصریح کرد: در جریان نسل‌کشی اخیر در غزه که بیش از ۱۰ هزار کودک بی‌گناه و مظلوم در خون غلتیدند که شاهد بودیم که رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان ده‌ها شبکه در پیکره غول دروغ‌پرداز خود، در پی پیاده‌سازی اهداف شوم خودشان هستند.

ارسال نظرات