خبرهای داغ:
جهت بالا بردن توان رزم و افزایش مهارت تاکتیکی، اردوی توانمندی جنگل برای بسیجیان همراه با آموزشهای رزم انفرادی در جنگل با حضور اساتید مجرب، پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل جنگلهای شهرستان لنگرود از توابع شهرگیلان وا قع در شمال کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام)، اردوی توانمندی جنگل برای بسیجیان همراه با آموزشهای رزم انفرادی در جنگل با حضور اساتید مجرب، پایوران و بسیجیان گردان جهت بالا بردن توان رزم و افزایش مهارت تاکتیکی در جنگلهای لنگرود شهرستان رشت از استان گیلان برگزار شد.

فرماندهی لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: ما در جهت بالا بردن سطح آموزش وبالا بردن ارتقا روحیه بسیجیان وتنوع دادن به برنامه ها مباحث آموزشی این اردو را برگزار نمودیم.

وی افزود این اردو با مربیگری استاد کمالی از اساتید دانشکده امیرالمومنین(علیه السلام) بهره بردیم، استاد کمالی با دستیاری استاد یوسفی از تیل نیرو مخصوص شهرستان لنگرود به بسیجیان آموزش راپل وزیپلاین و تله های در جنگل وعبور از رود خانه و مهارتها و زندگی در شرایط سخت را آموزش دادند.

بسیجیان در این دوره با استفاده از هیزم اقدام به پخت غذا نمودند و به طریقه آشپزی، آموزش و استفاده ازهیزم برای پخت غذا و چگونگی خاموش کردن کامل آتش در جنگل آشنایی پیدا کردند.

 فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: این اولین تجربه ای بود که ما دوره ای را در بیرون از استان برگزار کردیم وما سعی کردیم با زمان کمی که در اختیار ما بود به بهترین نحو آموزشهای متفاوتی را به بسیجیان یاد بدهیم، بسیجیان هم از این دوره رزم در جنگل ابراز رضایت و خرسندی داشتند و انشاالله در تابستان به صورت گسترده تر دوره دوم جنگل را حتما برگزار خواهیم نمود.

ارسال نظرات