خبرهای داغ:
نمایشگاه محصولات و صنایع دستی بانوان بسیجی خود اشتغال خرمشهری با حضور فرمانده محترم سپاه خرمشهر در اردوگاه راهیان نور شهید باکری افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۰۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ آیین افتتاح نمایشگاه بانوان با محوریت،اشتغالزایی،تولید و توزیع محصولات عفاف و حجاب با حضور سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده در محل اردوگاه کشوری راهیان نور شهید باکری افتتاح و بانوان بسیجی محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید بسیجیان راهیان نور سراسر کشور در این اردوگاه قرار دادند.

خانم پیرمرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ریحانه النبی(ص) گفت این نمایشگاه در اردوگاه شهید باکری و با حضور فرماندهی محترم و مسئول اردوگاه جناب آقای به همت خواهران حوزه ریحانه النبی ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر آغاز به کار کرده است.

فرمانده حوزه ریحانه النبی افزود؛ این مکان با کمک،مساعدت و حمایت فرمانده محترم راه اندازی شد ومحصولاتی که قرار است در این نمایشگاه عرضه شود دستاوردهای بانوان خرمشهری در زمینه پوشاک در کارگاه خیاطی این حوزه و محصولاتی است که خواهران بسیجی ما زحمت تولید آنها را بعهده داشتند ولذا از زحمات آنها تشکر و قدر دانی می کنیم.

او با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان امسال برقرار است از پیگیری ها برای ادامه دار بودن فعالیت آن در سال ۱۴۰۳ نیز خبر داد.

فرمانده حوزه ریحانه النبی تاکید کرد لزوم اهمیت بخشی به اقتصاد خانواده و اشتغالزایی برای بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار در اولویت های کاری این مجموعه قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها