به همت معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان و بسیج کارگری و کارخانجات؛

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین در راستایی آشنایی هادیان سیاسی و تبیین گران عرصه جهاد تبیین با گوشه‌هایی از توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان گیلان، برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۴۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی؛ معاون سیاسی سپاه قدس گیلان هدف از برگزاری این اردو را بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی،ایجاد بارقه امید،تقویت حس غرور و افتخار ملی در آحاد جامعه بیان کرد.

 

وی از نقش عملی سازنده ای این اردوها در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی(گفتمان پیشرفت و عدالت)گفت و اظهار کرد:در برابر روایتگری معکوس و سیاه‌نمایی دشمنان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیشرفتهای صنعتی و تولیدی، برگزاری این اردوها ضروری می باشد.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی و عدم وابستگی به خارج افزود:در راستای تحقق شعار سال جاری و تاکیدهای مقام معظم رهبری(مدظله) در رشد تولید ، بازدید هادیان سیاسی و تبیین گران از کارخانه ها و مراکز صنعتی و روایت این بازدید برای مردم یکی از راههای ترغیب مصرف کالاهای ایرانی ،رونق تولید و افزایش اشتغال در جامعه می گردد.

 

لازم به ذکر است که هادیان و تبیین گران از چندین کارخانه در شهرک صنعتی رشت بازدید بعمل آورده و با گوشه هایی از توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان گیلان آشنا شدند.

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین

اردوی راویان پیشرفت و فعالان عرصه تبیین

ارسال نظرات