مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

فضای استان البرز با ورود شهدای گمنام عطرآگین شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرزگفت: با ورود شش شهید گمنام به استان البرز فضای این استان عطر آگین شده است.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۴۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت سوگواری ایام حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امسال چهارمین سالی است که همزمان با شهادت حضرت زهرا مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام به صورت کشوری برگزار می‌شود و پیرو این مسأله از روز‌های گذشته پیکر مطهر شش شهید گمنام تحویل استان البرز شده است.

فضای استان البرز با ورود شهدای گمنام عطرآگین شده است

وی در تشریح مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام، افزود: این مراسم در سرتاسر کشور از ساعت ۹ صبح ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد. سردار اسلامی با تاکید بر اینکه به جهت احترام به شأن و مقام والای شهدای گمنام، تنها به مناطقی که دست کم یادمان شهدای منطقه خود را تا هفتاد درصد تکمیل کرده باشند، شهید تحویل داده خواهد شد، افزود: در غیر این صورت شهدا به معراج شهدای تهران عودت داده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه هشت شهید گمنام سهمیه استان البرز جهت تشییع در سال جاری بوده است تصریح کرد: به جهت عدم تکمیل برخی یادمان‌های شهدای استان البرز به میزان هفتاد درصد، در حال حاضر شش شهید گمنام به استان البرز تحویل داده شده و تا پانزده روز پس از سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اگر یادمان‌های که تا کنون تکمیل نشده اند به میزان هفتاد درصد تکمیل شوند به آن‌ها شهید تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهدا از ساعت ۹ صبح از کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز تا میدان شهدا کرج آغاز خواهد شد و از میدان شهدا تا مصلای امام خمینی (ره) کرج پیکر مطهر شهدا بر دوش مردم و همزمان با عزاداری هیات‌های عزاداری حمل خواهد شد.

سردار اسلامی خاطرنشان کرد: شش شهید گمنام استان البرز در روستای ایپک اشتهارد، سایت هسته‌ای رجایی شهر، فضای بیرونی موزه شهدای هشتگرد، بوستان عباس آباد محمد شهر، هیات انصار کرج، کارخانه نوآوری البرز و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تدفین خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها