همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دانش آموزان دختر مدارس شهرستان قصرقند جهت آشنایی با رشادتهای شهدا و بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۷۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرقند؛ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دانش آموزان دختر مدارس شهرستان قصرقند به اردوی راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین اربابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قصرقند در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان قصرقند با تاکید بر اینکه این اردو فرصت مناسبی برای شناساندن فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان است و ان شالله این دختران صفیرانی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به شهرستان خواهند بود ، از مسئولین خواست تا جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت، ظرفیت کاروان های راهیان نور را افزایش دهند.

وی افزود: بیش از 40 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گیری از زندگی شهدا به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

گفتنی است که این کاروان از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار و والفجر هشت، خرمشهر، طلائیه، هویزه، فتح المبین و... دیدن خواهند کرد.

ارسال نظرات