۳۷ نفر از دانش آموز مدارس دخترانه خاش در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۹۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در حاشیه راسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی، گفت: اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی مهم برای تبیین ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: دانش آموزان شهرستان خاش در این سفر معنوی و فرهنگی با فرهنگ متعالی دفاع مقدس و چگونگی حضور رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی و مبارزه با دشمنان بعثی آشنا می شوند.

حجت الاسلام شیبک اظهارداشت: رزمندگان شجاع و دلیر ارتش و سپاه و نیروهای مردمی و بسیج دلاور در جبهه حق بر علیه باطل مقتدرانه به صحنه آمدند و از حریم ناب، اسلام، انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش ادامه داد: دوران دفاع مقدس، دانشگاه عظیمی از حضور مخلصانه و شجاعانه سربازان و نیروهایی است که با همه توان، وجود، مردانگی، روحیه ایثار، از خودگذشتگی و با توکل به خداوند به میدان رزم، دفاع و کارزار آمدند و در این عرصه به عزت، سربلندی، شکوه و عظمت دست یافتند.

ارسال نظرات