توسط مسئولان صورت گرفت؛

بازگشت ۱۴ زندانی در استان ایلام با آغوش خانواده

با حمایت مسئولان قوه قضائیه در ایلام ۱۴ زندانی ایلامی صبح امروز به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۲۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم آزادی زندانیان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور رئیس سازمان، مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌های کشور، رئیس‌کل دادگستری ایلام و دادستان مرکز استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش تعداد هشت زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و ۶ زندانی با کمک ستاد دیه ایلام از زندان آزاد شدند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام در ابتدای این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند و تلاش می‌شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتر از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی افزود: حضور مسئولین سازمانی در استان و استفاده از ارشاد و راهنمایی‌های آنان را برای تحقق هرچه بهتر اولویت‌های سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمرثمر و نقش‌آفرین است.

علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری ایلام نیز در این مراسم ضمن اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار علیهم‌السلام در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، خطاب به زندانیان گفت: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان‌ها برای حل مشکلات شماست و تلاش کنید پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوید و باتکیه‌بر رحمت خداوند، زندگی خود را در مسیر درست هدایت کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار