خبرهای داغ:
سرهنگ فارسی:

فعالیت گروه‌های جهادی در راستای خنثی‌سازی نقشه شوم دشمن است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قدرت سعی در پمپاژ ناامیدی در جامعه دارد، گفت: اتفاقاتی که توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است، در راستای خنثی‌سازی همین نقشه شوم است.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۴۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر فارسی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بسیج سازندگی استان همدان که در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: کار جهادی کاری است که در راستای خنثی‌سازی  نقشه‌های دشمن باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قدرت سعی در پمپاژ ناامیدی در جامعه دارد، گفت: اتفاقاتی که توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است، در راستای خنثی‌سازی همین نقشه شوم است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: کاری که جهادگران انجام می‌دهند نگرش مردم را نسبت به نظام متفاوت می‌کند، حتی برای کسانی که بیننده این خدمات هستند.

وی عنوان کرد: وقتی عده‌ای جوان با شور و شوق و دست خالی یک خانه برای محرومین می‌سازند یا جهاد آموزشی راه انداخته‌اند و بچه‌های دانش آموز را تقویت می‌کنند، در جامعه امیدآفرینی می‌کنند.

 فارسی تصریح کرد: این نشان دهنده این است که انقلاب، ایمان، اسلام و توجه به مسائل باعث برکات می‌شود و یک فرد مومن در برابر آنها عظمت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان درعرصه‌های جهادی حضور دارند و ما همیشه به آنها افتخار می‌کنیم، گفت: جهادگران ما همان جوانان انقلابی و پا به کار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: کار جهادی ضمن اینکه باعث ارائه خدمات موثر برای مردم می‌شود در درجه اول خود فرد را ارتقا داده و می‌سازد.

وی با بیان اینکه وقتی می‌بینیم خدمات گیرنده از عمق وجود خوشحال می‌شود باعث دلگرمی است، گفت: آن مسئله‌ای که مردم را جذب می‌کند کار و ارائه خدمات بی‌منت برای مردم است و گروه‌های جهادی این زحمت را می‌کشند.

فارسی تصریح کرد: از پشتیبانی‌هایی که در بحث اشتغال انجام می‌شود با توجه به مسائل اقتصادی که مشکلاتی را به وجود آورده است کار بسیار مبارکی  است و باعث رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها هدفمند و جهت‌دار صورت می‌گیرد، ابراز کرد: زمانی که وام‌های بسیج سازندگی برای اشتغال پرداخت می‌شود پربرکت و هدفمند است و ما حداقل انحراف را در این  وام‌ها شاهد بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: امیدواریم این خدمات و خیرات و برکات ادامه پیدا کند تا دوستان بتوانند پرقدرت و موثرتر به مردم خدمات برسانند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات