رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی را آئینه تمام نمای سازمان ها و ادارات عنوان کرد و از ارزیابی روابط عمومی شهرستانها و مناطق بر اساس شاخص‌های تعیین شده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۷۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید ولی موسوی در چهارمین گردهمایی روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به ضرورت اطلاع رساني، تنوير افكار عمومي ، صداقت و شفافيت، صراحت در انعكاس اخبار، اطلاع رساني به موقع را موجب ايجاد اعتماد عمومي به دستگاه و همراهي جامعه مخاطب دانست و افزود:اين هنر روابط عمومي است كه بتواند با انعكاس دقيق و آگاهي بخشي به اعتماد سازي پرداخته و در اين مسير استفاده از ابزارهاي به روز از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وی گفت: پرهیز از هرگونه حاشیه و اندیشیدن به کار حرفه‌ای و تعامل با همه اجزای دستگاه و رویکرد بسیار خوب مدیران آموزش و پرورش با روابط عمومی موجب رشد و جایگاه روابط عمومی ها خواهد شد. موسوی با بیان اینکه خلاقیت در روابط عمومی آموزش و پرورش می تواند موجب موفقیت و پیشبرد هر چه بهتر اهداف و سیاست هاي آن شود، افزود: از طریق نوآوری و خلاقیت در پیشبرد اهداف، می‌توان میزان رضایتمندی را ارتقاء داد و امورات مربوطه را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند.

موسوی، شعار چهارمین گردهمایی روابط عمومی شهرستانها و مناطق را. آموزش و پرورش قوی با روابط عمومی تحول گرا عنوان کرد و گفت: امروز در آموزش و پرورش نیازمند نگاهی نو و تخصصی به روابط عمومی همراه با تحول گرایی هستیم تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش و پرورش در جامعه باشیم.

وی افزود: راهبرد روابط عمومی در آموزش و پرورش ، اقناع سازی افکار عمومی است و در هر شرایطی پاسخگوی مردم و رسانه‌ها هستیم. وی در اختیار داشتن بودجه، امکانات و برنامه‌ریزی را از شروط لازم، اما ناکافی در موفقیت امر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: پیش از همه این موارد وجود یک نیروی پرتلاش، باانگیزه و با روحیه جهادی در مجموعه روابط عمومی مؤثر بوده و معطل گذاشتن امر اطلاع‌رسانی به بهانه بودجه و امکانات پذیرفتنی نیست.

موسوی تعامل با سایر رسانه های محلی استان برای پوشش خبری و انعکاس خدمات و دستاوردها در حوزه های مختلف آموزش و پرور توسط روابط عمومی های را ضروری دانست و افزود:در کنار این اقدامات باید از ظرفیت های کانال ها و پیام رسان داخلی نظیر شاد،ایتا ،بله و روبیکا هم برای تبیین خدمات ارائه شده بهره کافی را برد.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی توسط روابط عمومی‌ها گفت: بنا به تاکید رئیس جمهور تمامی خدمات و اقدامات دولت باید با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی اطلاع‌رسانی زمان‌شناسانه، هنرمندانه و متعهدانه همراه باشد تا برای افکار عمومی جامعه به خوبی تبیین شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمددر پایان شاخص‌های ارزیابی روابط عمومی ها را تببیین کرد و گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده روابط عمومی های برتر آستانی در دهه فجر معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات