خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

یکصدایی مردم و مسئولان از عوامل پیروزی در دفاع مقدس بود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: دفاع مقدس نشان داد اگر مردم و مسئولان یکصدا باشند بر دشمنان می توان غلبه کرد از آن نمونه آزادسازی خرمشهر است.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۸۲
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در اجلاسیه پایانی کنگره ملی  ۱۰ هزار شهید استان، با تاکید بر اینکه پیام های تبیینی دوران دفاع مقدس باید به مردم بیان شود، گفت: مردمی بودن دفاع مقدس از عامل اصلی غلبه بر دشمن است.

وی افزود:  در این دوران علاوه بر رزمندگان اسلام، ملت ایران در پیروزی بر دشمن نقش آفرینی کردند و جانبازان و خانواده شهدا که اسوه های زنده ایستادگی در راه حفظ آرمان ها هستند سلامتی خود و جان ارزشمند عزیزانشان را فدا کردند.
امام جمعه تبریز یادآور شد: نیروهای مسلح نیز برای دفاع از وطن و انقلاب جنگیدند و همه آن ها در چشم مردم ایثارگران انقلاب هستند چراکه دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت و مسئولان یکدل و یکصدا باشند می توان با دستان خالی بر دشمنان غلبه کرد.
حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: اگر در آن دوران میان فرماندهان اختلاف وجود داشت هرگز حماسه هایی بزرگی مانند فتح خرمشهر حاصل نمی شد.
وی ادامه داد: در ۲۰۰ سال گذشته هرگاه جنگی بر ایران بوده بخشی از خاک را از دست دادند ولی در جنگ تحمیلی وجبی از آن دست دشمن نیفتاد و این نشانگر وحدت مردم و مسئولان بود

حجت الاسلام آل هاشم به حماسه مدافعان حرم نیز اشاره و بیان کرد: شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان به فراموشی سپرده نشده و در گوشه ای از تاریخ نمانده است.
وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس موجب شد تا نیروهای نظامی و امنیتی با تقویت توان دفاعی خود از بروز جنگ های جدید پیشگیری کنند و در این راستا تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب فراموش نشدنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار