خبرهای داغ:
هادی‌کبیر عنوان کرد

ضرورت ورود خیرین به منظور حمایت از حوزه سلامت

همدان-مدیر بیمارستان حضرت قائم(ع) اسدآباد گفت: این مرکز درمانی می‌تواند به سایر بیماران مراجعه کننده از شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه کند و ورود خیرین به منظور حمایت از حوزه سلامت می‌تواند راهگشا باشد.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۴۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرهاد هادی کبیر در جلسه هم اندیشی روحانیون و طلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به بیمارستان حضرت قائم(ع) اظهار کرد: این مرکز درمانی می‌تواند علاوه بر ارائه خدمت به همشهریان به سایر بیماران مراجعه کننده از شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه کند این در حالی است که ورود و حضور خیرین به منظور حمایت از حوزه سلامت می‌تواند در این راستا راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: دوران کرونا، مصداق بارز اهمیت حضور خیرین و گره گشایی از مشکلات حوزه سلامت در آن دوران بود هرچند این حضور در دوره ماقبل و مابعد کرونا نیز وجود داشته و دارد.

مدیر بیمارستان حضرت قائم(ع) اسدآباد در ادامه پس از ارائه گزارشی از وضعیت خدمات‌دهی در بیمارستان و مشکلات بخش‌های بیمارستانی از جمله CCU، بخش دیالیز، اتاق عمل و ... از روحانیت حاضر درخواست کرد در جمع مردم و در سخنرانی‌های خود به نمایندگی از جامعه سلامت، خیرین و واقفین را برای حمایت‌های ممکن در این حوزه تشویق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات