خبرهای داغ:
اولین جلسه حلقه صالحین توسط فرمانده پایگاه مقاومت حضرت زینب کبری بامحوریت عفاف و حجاب در مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر چلیچه باحضور خواهران بسیجی و حضور پر شور نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۰۹
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛نشست حلقه صالحین پایگاه زینب کبری سلام الله علیها شهر چلیچه با محوریت  عفاف و حجاب، با حضور جمعی از بسیجیان این پایگاه و به میزبانی مسجد ابوالفضل علیه السلام واقع در  چلیچه  برگزار شد.

مربی حلقه صالحین، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان دانست.

وی اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت است که شهادتش در تاریخ اسلام، یکی از لکه های ننگین ستمکاران و دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به حساب می آید.

حیدری، با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: دين مبين اسلام  الگوها و شاخص‌ هاي ‌متعددی ‌ارائه داده و انسان ها را به پيروي از سيره عملي و نظري آنان دعوت کرده است و انسان با ایمان با تاسي از سيره این شخصیت ها می تواند راه نجات و سعادت خود را طي کنند.

وی ادامه داد: مقام سيادت و برتري به خاطر فضايل الهي و انساني است که در وجود آن حضرت جمع شده است به طوریکه تمام ملاک ها و ارزش هايي که سبب برتري انسان است به صورت يک جا در وجود شريف آن حضرت محقق است.

حیدری در پایان افزود:بدون شک بانوان با الگو گیری از شخصیت هایی نظیر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می توانند در بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی مصون بمانند به همین خاطر باید به سیره این انوار الهی توجه بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات