امام‌جمعه آبدانان:

دانشگاه‌ها دین را در اولویت قرار دهند

امام‌جمعه آبدانان گفت: دشمنان دین را از سیاست جدا می‌دانند؛ ولی هدف دانشجویان و حوزوی‌ها تقویت دین و مذهب اسلام است و باید دانشگاه‌ها دین را در اولویت قرار دهند؛ چون سیاست و دیانت ما یکی است.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۶۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمد فداله امام‌جمعهٔ ابدانان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) نوع‌دوستی و دوستی ایشان بود که در دعاهایش خود را در نظر نداشت؛ بلکه برای مؤمنان و مومنات دعا می‌نمود. 

 خطیب جمعه آبدانان با اشاره به‌روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این مسئله یکی از تدابیر امام (ره) که برگرفته از دین اسلام و منشأ خیروبرکت است.

 وی با بیان اینکه دین مانع ظلم و ستم به دیگران است، افزود: دشمنان دین را از سیاست جدا می‌دانند؛ ولی هدف دانشجویان و حوزوی‌ها تقویت دین و مذهب اسلام است و باید دانشگاه‌ها دین را در اولویت قرار دهند؛ چون سیاست و دیانت ما یکی است. 

 

 امام‌جمعه آبدانان در بخش دیگر از خطبه‌ها به مزایای کشت درخت گفت: یکی از چیزهایی که به حفظ آب‌وخاک کمک می‌کند درختکاری است و درخت منبع تأمین اکسیژن، منبع ذخیره آب‌های زیرزمینی و مانع فرسایش خاک است و توصیه می‌شود درخت مثمرثمر بکارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار