همزمان با ایام فاطمیه:

۱۶ نقطه شهرستان خلیل آباد، معطر به عطر شهید خوشنام+تصاویر

همزمان با ایام فاطمیه ۱۶ نقطه و محله شهرستان خلیل آباد، معطر به عطر خوش شهید گمنام شد و فضای آکنده از حضور لاله فاطمی و استقبال چشم گیر مردم ولایتمدار در آیین تشییع و وداع از این شهید در نوع خود بی نظیر بود.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۰۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد،  شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مورد استقبال گرم شهروندان خلیل آبادی قرار گرفت.

آیین وداع با این شهید گمنام با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار و شهید پرور در خیابان امام خمینی ره همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

طی دو روز حضور شهید در شهرستان خلیل آباد دربیش از ۱۶ نقطه شهرستان برنامه های فرهنگی برگزار شد.


سرهنگ محمدحسین مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد در حاشیه این محفل شهدایی، با تسلیت ایام فاطمیه افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) برای توجه بشر به اسلام، تلاش‌های بسیاری کردند تا به امت بفهمانند که اسلام با ولایت، زنده است.

مقدم شهادت را اوج رستگاری دانست و افزود: شهدا در نزد خداوند ارج و منزلت خاصی دارند و هر جا بروند منطقه را معطر به عطر معنویت می‌کنند.

وی در انتها با قدردانی از  مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گفت: خلیل آباد با تقدیم 270 شهید سرافراز در کنار دیگر شهدای ایران اسلامی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

عکاس/محمدجواد زراعتکار

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار