مدیرکل هواشناسی اردبیل:

جو پایدار از امروز تا اواخر وقت یکشنبه در اردبیل ماندگار است

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جو پایدار از امروز تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده در اردبیل ماندگار است.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۹۸
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مجید کوهی، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جو استان از امروز تا اواخر وقت یکشنبه پایدار است و طی مدت یاد شده با توجه به جنوبی بودن جریانات جوی شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رخداد مه صبحگاهی نیز در برخی نواحی استان دور از انتظار نخواهد بود، افزود: طی ساعات بعدازظهر روز یکشنبه وزش باد جنوبی در برخی مناطق مرکزی و جنوبی استان گاهی تند انتظار می‌رود اما روز دوشنبه با نفوذ سامانه‌ی بارشی ضعیف و زودگذری که با جریانات مرطوب شمالی همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: افزایش ابر، وزش باد خزری، کاهش محسوس دمای هوا، رخداد مه و پایین آمدن کف ابر، لغزندگی و یخبندان در جاده‌های کوهستانی و بارش باران و برف به ویژه در نواحی مرکزی استان و در نوار شمالی استان بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه همچنین طی روز دوشنبه اختلال موقت در عملیاتی پروازی فرودگاه اردبیل احتمال می‌رود، خاطرنشان کرد: ضمناً به هم‌استانی‌هایی که قصد تردد در گردنه‌های کوهستانی و برف‌گیر استان را طی روز ذکر شده دارند توصیه می‌شود ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل زمستانی، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه از مقدار ابر کاسته شده و قدری بر دمای هوا افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار