کاروان اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوی راهیان پیشرفت از مجتمع فولاد توان آور آسیا بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۰۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با توجه به اینکه یکی از مؤلفه های شعار سال بحث تولید می باشد و از دغدغه های مقام معظم رهبری هست، د ر این راستا جمعی از عزیزان اصحاب رسانه و خبرنگاران را  در قالب اردوهای راهیان پیشرفت به شرکت فولاد توان آور آسیا در شهرکرد اعزام کردیم.

احسان ربیعی افزود: در این اردو عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه ضمن بازدید از این کارخانه و قرار گرفتن در جریان میزان تولید و فعالیت های آن، می توانند روایتگر پیشرفت های استان چهارمحال و بختیاری و همچنین پیشرفت های کشور عزیزمان ایران عزیز اسلامی باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم ازاین رهگذر بتوانیم برای آحاد جامعه امیدآفرینی کنیم و مردم با مشاهده پیشرفت های صنعتی کشورمان آینده ای پر از امید را انتظار داشته باشند.

رامین بختیاری عضو هیئت مدیره شرکت فولاد توان آور آسیا هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گوشه ای از زحمات همکارانم در مجموعه فولاد توان آور آسیا به رؤیت اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در این اردوی راهیان پیشرفت رسید.

وی افزود: شرکت فولاد توان آور آسیا در سال 1384 با ظرفیت اسمی 150هزار تن در سال به بهره برداری رسید و علاوه بر ورق قلع اندودی که عمده محصول شرکت را به خودش اختصاص داده، بخشی از ورق قلع اندود هم در خطوط چاپ و لاک و قوطی سازی به تولید انواع قوطی های مورد استفاده در صنایع بسته بندی مواد غذایی و مواد شیمیایی و صنعتی اختصاص داده شده که در واقع عمده این تولیدات در اختیار شرکت های پرکن مواد غذایی و مواد شیمیایی قرار خواهد گرفت.

بختیاری گفت: در حال حاضر تعداد 250 نفر در این شرکت مشغول کار هستند که عمده این نفرات بومی استان چهارمحال و بختیاری می باشند؛ اما تعداد بسیار کمی هم به دلیل اینکه تخصص مدنظر در استان وجود نداشته به ناچار از استان های اطراف مورد استفاده قرار گرفتند.

وی افزود: این شرکت نقش بسیار مهمی در رونق استان و صنایع وابسته به آن خواهد داشت که ان شاءالله با برنامه ریزی شرکت سهام دار عمده که فولاد مبارکه اصفهان است، در سال های آتی رونق اقتصادی ملموس تر خواهد بود.

ارسال نظرات