خبرهای داغ:

همایش جبهه مقاومت با سخنرانی حضرت آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ایذه برگزار شد

همایش هم نوایی با خروش مقاومت با حضورحضرت آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مردم مسئولین در سالن مولوی دانشگاه آزاد ایذه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۲۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:حضرت آیت الله کعبی در ابتدای این همایش ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: حضرت زهرا (س) یک اُسوه و الگو در تمام عصرها به شمار می‌آید و این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای زنان و دختران می¬باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: آنچه که در غزه در حال اتفاق است، مسیر ظهور و بسترسازی ظهور و امتداد انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب نیز در این مورد بیان کردند: «قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است.

آیت الله کعبی در ادامه با تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی بستر ساز ظهور و تمدن سازی است، تصریح کرد: امروز قدرت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نسبت به آغاز انقلاب بسیار بالاتر است و دشمنان اسلام نسبت به آغاز انقلاب ضعیف تر شدند.

وی ابراز داشت: بلوک مقاومت اسلامی در حال مقابله و هم‌آوردی با بلوک استکبار و صهیونیسم بین الملل است که خط مقدم جبهه آن، غزه می باشد؛ لذا باید بدانیم که ضربه اول طوفان الاقصی، حرکتی تمدنی است و آنچه که در غزه می گذرد، مقاومت تمدنی بوده که متعلق به جبهه مقاومت اسلامی است و این جبهه، مولود انقلاب اسلامی و فرمانده آن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایت‌های در حال انجام در غزه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بیمارستان را بمباران کردند، بیش از نیمی از کودکان غزه در مقابل چشمان ناظر به شهادت رسیده‌اند. در غزه، به طور متوسط روزی ۲۰۰ کودک به شهادت می رسند.

وی ابراز داشت: ضربه اول طوفان الاقصی، ضربه راهبردی، هجومی، بدون برگشت و تداوم بخش تا آزادی کامل فلسطین و بسیار حساب شده بوده که با فرماندهی محمد ضیف از تربیت شدگان شهید عماد مغنیه و یار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: رژیم صهیونیستی که از پشتیبانی همه‌جانبه آمریکا و دولت‌های غربی برخوردار است، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عامل ناامنی و خشونت و تروریسم در منطقه و جهان اسلام است. بی‌تفاوتی بشریت و دولت‌های جهان نسبت به این عامل فتنه‌انگیز و بحران‌آفرین و موتور کشتار، قطعاً صلح و امنیت بین‌الملل را به خطر می‌اندازد.

و در این برنامه مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی مجتبی مهدیپور وتجلیل از خانواده شهدای امنیت و تعدادی از نخبگان علمی و مدال آوران ورزشی شهرستان ایذه از جمله برنامه این همایش بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار