خبرهای داغ:
در پردنجان برگزار شد؛

نخستین سالگرد تشییع و تدفین شهید گمنام

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد تدفین و خاکسپاری شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت دخت نبی سلام الله علیها در پردنجان با حضور امام جمعه فارسان،مسئولان شهر و شهروندان طی آیینی معنوي برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۴۸
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ امام جمعه فارسان در این مراسم گفت: شهادت دخت نبی، روز‌های حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و روز‌های غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می‌نشینند.

حجت الاسلام ملک پور افزود: حضور شهدای گمنام در گوشه گوشه شهر‌ها و روستا‌های کشور یاد آور رشادت‌های دوران دفاع و حماسه است و در هر کجا که باشند به مانند سرداران برای آن‌ها یادمان‌ها ساخته می‌شود که زیارتگاه عاشقان کوی دوست است.

او ادامه داد: امروز وظیفه مردم و به ویژه مسولان پاسداشت از نام و یاد شهدا به ویژه شهدای گمنام است که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های آنهاست.

در پایان،حاضرین در این مراسم باشکوه و معنوی بر مزار شهید گمنام حضور یافتند و به قرائت فاتحه پرداختند. مدیحه سرایی و روضه خوانی،ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  و در سوگ حضرت فاطمه سلام الله علیها و شهدای گمنام دفاع مقدس از بخش های دیگر این آیین با شکوه بود که در مسجد صاحب الزمان ارواحنافداه پردنجان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار