خبرهای داغ:

مراسم تشییع و استقبال از شهید گمنام در مسجد امام هادی (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مراسم تشیع و استقبال از شهید گمنام، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۶۸
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، جلسه ی اعضای شورا در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با محوریت هیئت الشهدا تشکیل شد. (این هیئت به صورت هفتگی) برگزار می شود).

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هیئت هفتگی با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان هر هفته در پایگاه برپا و طی جلسه ای هماهنگی های لازم جهت نحوه برگزاری این برنامه با حضور اعضای شورا تشکیل و اعضا نظرات خود را مطرح کردند.

او با اشاره به برپایی حلقه شهید ابراهیم هادی در پایگاه افزود: فعالیت ورزشی بسیجیان همراه با سانس ورزشی فوتبال هر هفته در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی در جهت تقویت قوای جسمانی بسیجیان و ایجاد اوقات شاد و مفرح برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه یادآور شد: همچنین مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در مسجد امام هادی (ع) در این محله برگزار و بسیجیان و نمازگزاران در آیینی معنوی، میزبان یک لاله خوشنام دوران دفاع مقدس بودند.

امامی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمی برای قدردانی از جانفشانی های این شهیدان بزرگوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار