معاون سیاسی سپاه کشور:

شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است.

معاون سیاسی سپاه کشور با اشاره به اینکه شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است گفت : باید قرارگاه جهادتبیین را جدی بگیرید.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۷۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه در همایش نهضت روشنگری که در سالن بصیرت اداره ارشاد بهشهر برگزار شد با بیان اینکه در بحث جهاد تبیین هدفگذاری مقداری سخت است گفت : اگر توجه کنیم که چه کارهایی باید انجام دهیم نتایج قابل ارزیابی خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است از این رو باید قرارگاه جهادتبیین را جدی بگیرید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان‌کرد: در جنگ شناختی دشمن به دنبال ادارک سازی و اندیشه‌سازی است و راه اصلی مقابله با آن نیز تبیین است.

وی با بیان اینکه کسی وارد میدان مبارزه به دفاع از حق می‌شود فقط امیدش به خدا باید باشد، افزود : در جهاد تبیین و هدایت دیگران باید اعتقاد داشته باشیم خداوند مقلب القلوب است.

 

سردار جوانی در جمع بسیجیان بهشهر در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با توجه به اهمیت جهاد تبیین خاطر نشان کرد : تمرکز در جهاد تبیین تمرکز بر تزویر و دروغ و مقابله با این ابعاد منفی است.

وی گفت اگر خوب دقت کنیم سردار جوانی اظهار کرد: جهاد تبیین میدان مبارزه ای هست که موضوعات و محورهای آن از سوی مقام معظم رهبری روشن شده است.

وی اظهار داشت : دشمن دیگر ابتکار عمل را در گزینه نظامی بر علیه جمهوری اسلامی از دست داده تمرکز خود را در جنگ شناختی برای رقم زدن فریب عمومی گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار