پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

حل مشکلات و خدمت به مردم پیام شهدا به مسئولین است

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: امروز یک گردان از شهدا در حال مأموریت هستند تا به مسئولین نشان دهند که مشکلات را کنار زده و تلنگری ایجاد کنند که راه را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۶۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی قاسمی از پیشکسوتان دوران مقدس در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر ایلام گفت: حضور شهدا امروز شهرمان را معطر کرده و ایلام از عطر حضور شهدای گمنام پر شده است.

 

وی افزود: امروز یک گردان از شهدا در حال مأموریت و آفند هستند تا به مسئولین نشان دهند که مشکلات را کنار زده و تلنگری ایجاد کنند که راه را ادامه دهند.

 

قاسمی گفت: شهدا تاآخرین‌نفس ادامه دادند؛ اما تسلیم نشدند و این برای مسئولین یک الگو است که شهدا همه مشکلات را درهم شکستند و مسئولین هم باید این گونه باشند؛ امروز شهدا آمدند تا بگویند که باید مشکلات را در هم شکست و آن را حل کرد و ما هم مسئولیت داریم تا این تفکر را منتقل کنیم.

 

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: این فرهنگ شهدا است که دشمن را فراری داده است و باعث شده تا ناوهای دشمن امروز فراری شوند.

 

وی یادآور شد: مرجعیت، ولایت محوری و معنویت باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد و امروز در غزه رژیم صهیونیستی از لحاظ نظامی اقتصادی و... درهم‌شکسته که رمز پیروزی جبهه مقاومت پیروی از فرهنگ شهدا است.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: ۷۵ سال زنان و کودکان در وحشت زندگی می‌کردند و امروز وحشت به رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار افتاده است.

 

وی تصریح کرد: همیشه باید آماده، جهادی و ساده‌زیست بوده و به مردم با تمام توان خدمت کنیم که این از پیام‌های شهدا به مسئولین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار