خبرهای داغ:

شب شام غریبان حضرت فاطمه ی زهرا (س) در شهرستان خرمشهر

مردم ولایتمدار خرمشهر در شب شام غریبان شهادت حضرت فاطمه ی زهراء سلام الله علیها در صحن مقابل مسجد جامع خرمشهرتجمع نمودند و به یاد شام غریبان کودکان آن حضرت عزاداری نمودند.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۹۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ حجت الاسلام سید فخرالدین موسوی صالحی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه اولین مدافع حریم ولایت گفت؛ مردم ولایتمدار خرمشهر بویژه جوانان و نوجوانان ولایتمدار با آغشته کردن سرو صورت و لباس خود به گل و خاک و نواختن سنج و دمام زنی ابراز ارادت خود را نسبت به اُمّ ابیها حضرت مادر سلام الله علیها ابراز نمودند.

موسوی سالحی افزود؛ در این ایام جای جای خرمشهر اعم از منازل، حسینیه ها، تکایا، مساجد، مدارس و پایگاههای بسیج و ادارات و ارگانهای شهرستان روزانه دهها مجلس به یاد مظلومیت بی بی دوعالم حضرت فاطمه ی زهراء سلام الله علیها برگزار شده است.

وی افزود؛ امشب نیز عمده هیئات شهرستان و مردم عزادار با اتفاق خانواده های خود با تجمع در صحن شهدای گمنام بلوار مقابل مسجد جامع و در جوار شهدای گلگون کفن گمنام، عشق و ارادت خود را به آن بانو و خاندان اهلبیت عصمت و طهارت ابراز نموده و با عزاداری و سینه زنی به آقا حجة بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت و تعزیت گفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار